1 Karolinas Kaos: Nu har fredagen kommit, vi skålar för sommaren!

Friday, May 23, 2014

Nu har fredagen kommit, vi skålar för sommaren!

Janne-Johnz - Nu byri vi ta spelas på x3m i skrivande stund, som för att stärka min fredagsfeelis lite extra. 

Fredag och solen skiner, värre kunde det vara. Har som bäst paus på jobbet så nu sitter jag här med en kaffe, dunkar musik ur högtalarna och känner hur fredagskänslan sakta men säkert börjar krypa fram, det finns ju inget härligare! Har en riktigt awesome helg på kommande! Det blir antagligen lite tystare här på bloggen i ett par dagar eftersom schemat är så pass fullspäckat. 

Idag slutar jag jobbet lite tidigare, så jag ska hinna iväg till Campus Allegro kl. 14 för att skriva en sista tent. Skönt att det gick att skriva den i Jeppis, så hann jag jobba lite idag också.

Nåja, nu önskar jag er allihopa en trevlig helg!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!