1 Karolinas Kaos: Packa packa

Saturday, May 17, 2014

Packa packa

Idag flyttar vi till Jeppis! På måndag börjar jag jobba och ska sedan jobba i princip hela sommaren, ska bli riktigt skönt faktiskt. Ser fram emot att träffa alla vänner som kommer hem över sommaren och framför allt ser jag fram emot att få tjäna ihop en massa pengar hehe...

Försöker få med mig allt...


Före vi åker hemåt ska jag iväg till loppis en sväng för att hämta lite cash samt allt skit som inte blivit sålt. Tror jag far raka vägen med det till Marklunds eller Röda Korset. Eller vart kan man månne skänka saker man inte behöver, har nån någon aning?

2 comments:

  1. Åtminstone "förr i världen" (på 90-talet hehe) så brukade mamma ha mig att gå ti Marklunds me kläder å sätt det i nå kista utanför dörrn där, så kanske se har så ännu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har hört något liknande, får fara och kolla helt enkelt! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!