1 Karolinas Kaos: Meryl Streep could play Batman, and be the right choice. She's perfection.

Friday, May 2, 2014

Meryl Streep could play Batman, and be the right choice. She's perfection.

Jag fick ihop mina 3000 ord, SHIT vad skönt!
Nu har jag det värsta ur världen och är ett steg närmare sommarlov!!

Nöjd!

Belönade mig själv med godis. 

Ska kolla på Modern Family och bara mysa med C hela kvällen, härliga fredag! Har jag sagt hur jäkla kul den serien är förresten? Jag ÄLSKAR den, tror jag tänker börja se om den från början direkt den tar slut...




Cam alltså <3

2 comments:

  1. alltså de e ju sååå härlig serie o Cam e ju bara för underbar! Gloria e också :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja, dom två e mina favoriter! Men alla e ju nog helt underbar egentligen :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!