1 Karolinas Kaos: Maj 2014 Recap

Saturday, May 31, 2014

Maj 2014 Recap

Imorgon är juni här, ska hoppas vädret blir bättre snart igen! Maj har varit en riktigt härlig månad, har njutit varje sekund känns det som. Därför tänkte jag göra en liten tillbakablick på månaden som varit!


1:a maj spenderades i en båt.

Grillsäsongen öppnades.

Vi fick sommarlov!

Sista dagen med klassen för den här terminen.

Replotbron.

Fick besök av dessa sötisar + Anna!

Jaro och VPS visade rött kort åt rasism.

Morsdagsmiddag @ Mango House. C & lillebror älskar att vara med på bild.

Promenerade runt halva Vasa med Milja.

Mys på Hällgrund.


Bilutfärd mitt i natten.

Jag tog en töntig selfie i bilspegeln.

Vi njöt av solen och ölen på Strampens uteservering.

Det blev riktigt varmt i en vecka.

Kajsa ordnade tjejkväll!

Passade på att sola när jag var ledig.

Vinkväll med Foppa, Sandra, Jan & Milja igår!

Och så finns det ju alltid tusen bilder av en själv hehe...

...och på en massa mat.

Det har som sagt varit en suverän månad och jag hoppas att resten av sommaren får fortsätta på samma sätt. Nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen, tror bestämt det blir lite kalas igen!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!