1 Karolinas Kaos: Kultur som upptäcktsresa

Friday, May 2, 2014

Kultur som upptäcktsresa

Sitter och skriver på världens inlämningsuppgift. Vi ska skriva två tematiserande kapitel om bla bla bla, ingen vet riktigt om vad. 3000 ord. Det är nästan 10 sidor. 10 st A4 om ingen vet vad. Hurra!


Jag har suttit här ett par timmar och är faktiskt redan uppe i 1500 ord, så bara hälften kvar då! Och så får vi hålla tummarna att jag förstått uppgiften rätt. Har skrivit ett kapitel om islam och religioner i skolan och ska snart börja på mitt andra kapitel om jag vet inte vad... Hur spenderar ni er fredag?

2 comments:

  1. Låter roligt ;) Vi dricker cokis, äter jordgubbar och har SoA maraton. Krapula dag två liksom.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väldigt... Men jag blev klar faktiskt, skönt!! Haha, sådär ede på vappen ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!