1 Karolinas Kaos: Just nu

Thursday, May 29, 2014

Just nu


Lyssnar på: Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig
Dricker: Nässelte. Rätt gott faktiskt. Lär vara superhälsosamt och renande dessutom.
Gör: Läser bloggar och sånt viktigt. Gräver lite i gamla mappar, därav bilden.
Idag har jag: Varit ledigt, ätit massor, tittat på tv-serier, spelat brädspel... Inte jättemycket intressant faktiskt. 
Ikväll ska jag: Kramas och titta på någon dokumentär (ny favorithobby)
Jag vill: Resa! Om allt går som planerat hoppar jag och C på flyget i augusti!
Är sugen på: Tuc-kex med crème bonjour.

Vad gör ni just nu?

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!