1 Karolinas Kaos: It's only tuesday... once a week!

Wednesday, May 7, 2014

It's only tuesday... once a week!

Bjöd hit Jeppistjejerna igår för att dricka lite öl och umgås. Jag har överlag hunnit träffa alltför lite folk under det här läsåret, så jag passar på nu när det äntligen börjar lugna ner sig lite i skolan. 

Alias, världens roligaste spel? Seriöst, jag skulle kunna spela det hur länge som helst.



Det slutade som vanligt, vi skrattade så vi grät, vi hann gå igenom i princip hela våra livshistorier och det tycks aldrig ta slut på samtalsämnen. Grannarna t.o.m. frågade om det var fest på vår våning, vi som bara pratade lugnt och sansat tyckte vi. Måste börja boka in en tid åtminstone varannan vecka för såna här kvällar tycker jag! 

Såg den här igår kväll och tyckte den var lite träffande.

3 comments:

  1. Åååååh va mysit!! Saknar er alla så det gör ont<3<3 Dock undrar jag varför johi har dunjacka, har ni arktisk kyla där eller? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa de va jättemysigt! Vi saknar dej också, när kommer du hem? :) Haha nå vi had ju liksom snö för bara några dagar sen så de e väl bra att vara beredd på de värsta alltid ;)

      Delete
    2. Jag kommer hem till kristi himmelsfärdsdag :D läääängtar!! Ha snöa här också, helt schitzo väder haha :P

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!