1 Karolinas Kaos: Irriterad, stressad och myror i brallan

Thursday, May 29, 2014

Irriterad, stressad och myror i brallan

Idag har jag känt mig extremt stressad, trots att det varit ledigt. Tror att det beror på att jag hade huvudvärk tidigare, blandat med rastlöshet över det tråkiga vädret, samt att det känns ovant att bo hemma igen. Det är inte så lätt när man är van att bo med pojkvännen, ha sina egna regler, egna rutiner och allt det där. Det är en rätt stor omställning ändå, men jag ska väl nog vänja mig snart!

Nästa sommar tror jag ändå att vi tänker hyra en egen lägenhet i Jeppis, om det är så att vi jobbar här då också. Jag älskar min familj och Cs familj, det är ju inte det, men det känns som att jag blir 15 år när jag flyttar hem haha.

Nu är jag hemma med morsan och bara tittar på tv och myser. Jag har varvat ner nu i några timmar, huvudvärken har gått över och jag känner mig på bättre humör, skönt!


Imorgon far jag och C till Vasa en sväng igen, kanske äntligen skulle få inklämt den där bion i schemat då, får se! Vi har ju bara pratat om det i en månad nu ;) Hej på er!

2 comments:

  1. Tänker ni ha kvar lägenheten i vasa då också? blir ju dubbel hyra isånafall tänkte jag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej det kommer vi inte att ha, dubbel hyra känns inte som en vettig sak att lägga pengar på ;) Antingen hyr vi ut den eller så säger vi upp den helt!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!