1 Karolinas Kaos: Con mucho amor

Tuesday, May 6, 2014

Con mucho amor

Idag bestämde vi med några av tjejerna på klassen att gå ut och äta tillsammans. Vi har vår sista föreläsning nu på torsdag så det kändes som en bra idé att göra något mysigt "en sista gång", för den här terminen åtminstone. Så jag, Nina, Mia, Ricarda och Daniela gick iväg till Amarillo för lite god mat och umgänge.

Jag före jag gick in till stan.

Con mucho amor!

Jävla gott.

Jag hade faktiskt aldrig ätit på Amarillo tidigare, men jag blev verkligen inte besviken! Tog en Amarillo big burger, åååh så gott! Jag ÄLSKAR vitlök haha...

Riicy, Mia, Nina.

När vi ätit och skrattat klart hämtade Mias kille upp oss och så for vi ut och cruisade lite. Jag har sagt det förr, men det kan ju vara något av det mysigaste som finns - att bara fara ut och köra bil utan att ha någon bestämd destination.

Replotbron.

Mias gubbes vrålåk.

Nu är klockan redan tisdag och jag borde alltså sova för länge sen med tanke på när väckarklockan ringer imorgon... Så nu säger jag godnatt!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!