1 Karolinas Kaos: Chattar med André Wickström, no biggie.

Wednesday, May 7, 2014

Chattar med André Wickström, no biggie.

Skickade ett litet kärleksbrev åt André Wickström och fick svar på mindre än en kvart, JAG ÄR LITE STARSTRUCKED!!!


Jag skrev bara att han är så himla kul och att han förbättrar finnars rykte i Sverige. Jag tycker det är viktigt att ge folk feedback, vem det än är, och jag försöker göra det så ofta jag bara kan. Folk får höra så mycket skit ändå, att en liten kommentar faktiskt kan göra någons dag. Jag berömde en gång en föreläsare från Sverige för att han var så inspirerande och jag märkte hur glad han verkligen blev. "Alla behöver höra det ibland, tack för att du tog dig tid!", sa han. Och det håller jag med om. Så säg när ni tänker något positivt om andra. Det är värt så mycket!

Har ni sett Finnairs nya reklamer med Wickström? Jag gillar dem skarpt!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!