1 Karolinas Kaos: Barnkalas & tjejkväll

Sunday, May 25, 2014

Barnkalas & tjejkväll

Igår styrde vi kosan mot Nykarleby för att gå på barnkalas. Åt oss stinna på kanske den godaste smörgåstårtan nånsin och monterade ihop en studsmatta (jag var övervakare)

Efter första perioden hockey for vi vidare till Jakobstad, eftersom jag skulle på tjejkväll hos Kajsa.


Kollade hockey (Finland i final ikväll, det trodde jag inte!), åt gott, skålade, dunkade musik och hade det riktigt trevligt. Det var så härligt att kunna sitta på utsidan! När solen började gå ner blev det ändå lite för kyligt och dessutom började myggen dyka upp. När vi gick in samlade vi ihop alla våra telefoner, satte dem åt sidan och umgicks på riktigt. Sjukt bra idé, man blir omedvetet stressad av att ha telefonen framför sig på bordet. Så borde man alltid börja göra!

Ännu lite senare for vi till Stadshotellet och fortsatte kvällen där - jag stannade dock på O'Learys den här gången. Gick hem när solen gick upp ungefär. Tack allihopa för en skitrolig kväll, det får vi göra om!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!