1 Karolinas Kaos: +30°C

Friday, May 23, 2014

+30°C

Idag visade det 29 grader i skuggan, helt sjukt. Slutar jobbet klockan tre på dagarna så jag hann sola en stund åtminstone, det var sååå skööönt! Det är förstås helt underbart att sommaren är här, men samtidigt får jag lite panik, MÅSTE LIKSOM TA VARA PÅ DET HÄR NU, gaah, ut och sola, ut och promenera, NJUT SOM BARA DEN FÖR SNART ÄR DET NOVEMBER. Tänk om det kunde vara så här året om istället, tänk vad mycket piggare och gladare man skulle vara. Sucka mitt hjärta!


Försökte läsa på morgondagens tent också, men nåt säger mig att det blir omtent i höst. 
Bra inställning att gå in med.

Finska sommar, jag älskar dig. Snälla stanna en stund.

1 comment:

  1. ja tänk så hade vi haft det varmt hela året, vilken lycka!!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!