1 Karolinas Kaos: Vardagsbilder som aldrig publicerades

Tuesday, April 29, 2014

Vardagsbilder som aldrig publicerades

Min dator och telefon är full med "onödiga" bilder. Bilder som inte riktigt varit värda att laddas upp någonstans, än mindre i egna inlägg. Jag grävde igenom mina mappar och valde ut några typiska såna här vardagsbilder som jag inte gör något med och bestämde mig för att nu ge dem ett eget inlägg. För att de också förtjänar att synas(?)

Skolarbeten med Emma & Ronja i Havtornen.

Asiatiskt!

Blåbärssmoothies.

Nyfriserad.

Köpte ekologiska bananer första gången någonsin. 

Paulina och Daniela en gång utanför Tritonia.



Vår kaffekokare är preggo.

Jag & C påväg till bröllopet i lördags.

Mexikansk köttfärsgratäng.

Testade den här kimonon i förra veckan, tycker den är sååå fin, men känns inte riktigt som "jag", lät därför bli att köpa den... Måste fundera lite, kanske jag far och köper den i ett senare skede ändå.

Game of Thrones-maraton en ledig dag.

Det var allt för den här gången, kanske kommer  fler random-bilder-ur-min-vardag-inlägg i framtiden!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!