1 Karolinas Kaos: Ny frilla!

Tuesday, April 22, 2014

Ny frilla!

Jag var till frissan idag. Klippte åtminstone 10 cm, kanske mer, och slingade riktigt ljust! Är supernöjd! Jag frågade dessutom tips av min frissa angående mitt luggproblem jag skrev om igår. (Vet ni här på bloggen löser vi inga världsproblem, vi löser luggproblem). Vi testade att flytta på min bena och hon tyckte att luggen verkade hållas bättre när den ligger åt höger istället för vänster. Men hon klippte så att jag kan byta bena lite hur som helst, men den här gången fönade hon alltså mitt hår åt andra hållet helt enkelt.


Kolla, mitt ansikte syns ju! Är lite ovan med längden förstås, men det är samtidigt sååå skönt att ha en lite kortare frisyr. Och som frissan sa, "tröttnar du så växer ju ditt hår ut på några månader!"

En enorm makeover för mig, jag vågar aldrig göra nånting alls med håret annars!

Efter att ha haft luggen åt vänster i över 10 år vill den inte riktigt ännu lägga sig naturligt åt höger, men om jag orkar vänta några tvättar/torkar kanske det ändrar sig!

4 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!