1 Karolinas Kaos: Mingel med Maria Montazami

Sunday, April 6, 2014

Mingel med Maria Montazami

Mamma, Maria och jag!

Maria på Stadshotellet Nightclubs igår.

Alltså wow, verkligen ingen vidare bild på mig, men man får inte så många såna här, 
så den måste väl laddas upp ändå. Lånad härifrån.


Maria var så trevlig och härlig! "Åh, här kommer nån som ser ut som mig", sa hon åt mamma. "Är det här din dotter? Grattis till er!". Jag vet inte riktigt vad hon menade, grattis att vi liknar henne? ;) Hon var riktigt gullig och verkade precis så ödmjuk som på tv. Riktigt stilig dessutom, lång som en flaggstång! Jag och mamma är 170 cm långa, hade högklackat, och ser ändå ut som två kortisar bredvid henne.

Gratis skumpa, mingel med Montazami och livemusik hela kvällen. Inte dåligt!

2 comments:

  1. Hahahaha "grattis till er", haha fnissar sönder! Sån typiskt udda Maria Montazami kommentar ju :D och ja tycker också din mammsi påminner om henne! Vad härligt det måste varit att få se Maria :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa haha hon e så vimsig o söt, de va faktiskt kul att se henne irl :D ja de e många som ha sagt de faktiskt!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!