1 Karolinas Kaos: Min radiodebut!

Tuesday, April 15, 2014

Min radiodebut!

Min första gång på radion gick riktigt bra skulle jag väl nästan våga säga! Var lite nervös i början, vilket säkert hördes, men det är väl bara mänskligt. Men så fort diskussionerna satte igång släppte stressen och nervositeten och så var det bara riktigt roligt!

Felix, Jonny och jag i studion! Killarna klär alltså alltid ut sig temamässigt under sändningarna. Tisdagspuben håller på ända fram till kl 21, så ni kan fortfarande lyssna!

Det är flera som har frågat om det går att lyssna på sändningen i efterhand, men tyvärr är det för tillfället inte möjligt. Jag meddelar givetvis om det skulle bli ändring på detta i framtiden! För er som missade sändningen skulle jag eventuellt kunna ladda upp min lilla lista på "Saker vi tjejer gör i smyg" här på bloggen .Om det finns intresse förstås! 

Men nu ska jag äta upp allt vi har i kylskåpet tror jag.

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!