1 Karolinas Kaos: Långfredagen i bilder

Tuesday, April 22, 2014

Långfredagen i bilder

Hej på er! Nu är jag tillbaka i Vasa igen, har varit ledig ända tills idag, så otroligt skönt! Påsken har jag firat hemma med nära och kära, därav inaktiviteten här på bloggen. Men nu tänkte jag ladda upp lite bilder från fredagen, slänger upp några till inlägg med bilder senare.

Mamma hade bunkrat upp med godis, det tackar vi för.

Syrran var som sagt på besök.

Mommo bjöd på våfflor.

Syster höll Facebook-kurs för mommo & moffa.


Mina fina syskon.

Jag och C.

Mamma och Elvira.

På kvällen var vi hemma hos oss, åt lite gott, drack lite gott osv. Senare åkte vi för att plocka upp Elin och fara iväg på en förfest. Där hade vi skoj i några timmar tills vi for vidare "en sväng" till nyy kladdgolvi - Downstairs eller vad heter det? (Melody alltså). Riktigt fräscht ändå måste jag säga. Men strippstänger bland fulla människor alltså, är det en bra idé? Folk kommer att ha ihjäl sig där. Alternativt dö i morkkis dagen efter. Nåja, hur kul som helst hade vi åtminstone - nu behöver vi inte göra om det där på ett halvår ungefär.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!