1 Karolinas Kaos: Klippa kortare?

Wednesday, April 9, 2014

Klippa kortare?

Beställde frissatid idag, så den 22:a ska jag fräscha upp mig lite. Skönt! Har varit lite sugen på att klippa kortare, typ till axlarna. Tycker det ser så otroligt kvinnligt och classy ut. 



Men som vanligt tror jag att jag skjuter upp det några år hehe... Typ tills när jag blir mamma eller när jag blir lärare. När jag blir lite "vuxnare" helt enkelt, då kan jag klippa en vuxnare frisyr också. Men just nu är det nog lååångt som gäller.

Trivs ju med långt hår! 

Tjusig utväxt... Men snart är den borta igen.

2 comments:

  1. Du har så långt och fint hår så vänt nu några år än ;) Jag har samma problem varje år .. ska jag klippa eller int! Men tror nog det e bäst att ha svallet en stund ännu så harmar de int sen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tack, jo jag tror nog jag gör det! :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!