1 Karolinas Kaos: Klänningen!

Friday, April 25, 2014

Klänningen!

Man blir nästan snurrig när man går in till klädbutikerna nu i vår - det är randigt, prickigt, chevron, zebra, leopard, blommigt... Väldigt mycket mönster helt enkelt och jag har haft lite svårt för det. Men så igår blev jag kär i just en blommig klänning, tänka sig. 

Älskar speciellt modellen, den sitter så fint i midjan. (Bilden gör den inte rättvisa!)

Så den här lilla grejen ska jag ha på mig på morgondagens bröllop. Tänkte ha kilklackar, guldsmycken och en slarvig håruppsättning till. Skönt att känna sig förberedd för en gångs skull, jag brukar inte vara så bra på det...

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!