1 Karolinas Kaos: KK1 Tjejkväll

Thursday, April 3, 2014

KK1 Tjejkväll

Ska strax iväg på ett evenemang som första årets klasslärarstuderandes tjejer ordnat: tjejkväll i havtornen. Vet inte riktigt vad som är planerat, inte direkt en sitz men typ en kväll med umgänge, lekar och lite förfriskningar om man så vill.

Man skulle ha på sig något rosa och ta med sig "något roligt".


Tror ni det här räcker? Man kan se mig på typ en kilometers håll.
Mitt "något roligt" fick bli en plunta fylld med häxblandning. Nåjo, nu ska jag kuta, hej!

3 comments:

  1. Vilken kul grej. :D
    Ha det så skoj ikväll!

    ReplyDelete
  2. Fan, nu blir jag sugen på färgade byxor.. Har tänkt köpa jeans i slutet av april (begynnande hål mellan benen är inte bra) och tänkte ju nog liksom vanliga blå. Men varje gång jag ser nån med färgade byxor börjar jag fundera om man borde GO CRAZY och köpa... Rött? GRÖNT? Kanske gult?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köp, köp! Definitivt en kul vårgrej att investera i. Vanliga jeans får du ju ändå från H&M för 9,95€ och det blir panik ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!