1 Karolinas Kaos: Har INTE tid att bli sjuk

Friday, April 25, 2014

Har INTE tid att bli sjuk

Tänkte ägna min lediga fredag åt att göra skolarbeten. Nå, det gick ju inget vidare. Dessutom började känna av en huvudvärk som hotar med att bryta ut till migrän... Och nu börjar magen kännas som att att den vill kasta upp frukosten också. Nej hörni det här orkar jag inte med - och har inte tid med heller. 

Dricker Finrexin ur min fina mugg som jag fick av syrran.

Jag har tusen saker att uträtta och dessutom ska jag på bröllop imorgon. Borde kanske försöka sova en stund, men har sånt obehag av att lägga mig ner och vila på dagen, vet inte varför. Barndomstrauma kanske.

2 comments:

  1. Hoppas du hålls frisk! Superfin kopp du fått :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det ska vi hoppas! Visst e den söööt... :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!