1 Karolinas Kaos: Game of Thrones S04E01

Monday, April 7, 2014

Game of Thrones S04E01


Här sitter jag nu med första avsnittet GoT säsong 4 i mina ägor, men måste vänta tills ikväll före jag får se det. JOBBIGT! Jag och C kollar alltid tillsammans och nu for han iväg till skolan så... Åh jag är så SPÄND! Nå, ska kolla lite gamla avsnitt för att refresh my memory lite.


Visste ni att Shae (dvärgens kärlek) är en f.d. porrskådis? Lista på hennes filmer hittas på imdb.

Hon har verkligen jobbat sig uppåt, om vi säger så.


Jag sörjer fortfarande Khal Drogo. 


De var ju perfekta tillsammans!! Och jag ville se deras barn, men NEHEPP! Jag bojkottade serien en (väldigt liten) stund p.g.a. att han dog, men blev sen tvungen att fortsätta.


Tar de livet av Khaleesi så är det färdigt. Då kollar jag aldrig mer.

Hon är så jäkla cool och snygg och häftig - jag har hejat på henne sedan första avsnittet. 
Jag gillar många av karaktärerna, men hon med sina drakar är bäst av dem alla.



6 comments:

  1. Alltså jag kollade den där skådisens filmlista och jag dog när jag läste namnet på en film: "Die megageile Küken-Farm". Dagens gapskratt! :D Inte för att jag är nån att döma direkt men vilket namn :D Har aldrig sett serien, kanske borde börja... Folk verkar gilla den.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah jag vet! Hon är en riktigt bra skådis dessutom, jag skulle aldrig ha gissat hennes historia. Och JA, gör det, och så ber jag om ursäkt om jag råkade spoila lite vad som händer...

      Delete
  2. Jag vill SÅ vara ett fan av Game Of Thrones, har försökt se första avsnittet ca 29480 gånger, men jag zonar alltid ut:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Testa en gång till, ge det några avsnitt så ska du se att du också fastnar :) och se till att ta med subtitles, annars blir det lätt rörigt.

      Delete
  3. har fastnat i början av andra säsongen, men tycker det är långtråkigt! känns som att det aldrig händer nånting?? men kanske blir mer spännande dom andra säsongerna så får väl kanske ge det en ny chans.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ge det lite tid! :) första säsongen tycker jag är skitbra, håller på att kolla den nu, ska kolla igenom 2-3 snart också, kommer ärligt talat inte riktigt ihåg vad som hände i dem. Minns bara att slutet av tredje säsongen åtminstone var riktigt spännande!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!