1 Karolinas Kaos: Fullt upp!

Monday, April 14, 2014

Fullt upp!

HÅHHÅ! Idag har jag varit i skolan från kl. 13-18, har gjort flera inlämningsuppgifter och så ska man ju hinna med vardagssysslor också. Det är mycket nu helt enkelt!


Imorgon 09:00 har vi genrep inför musiktenten... No comments.

Nu sitter jag och förbereder mig lite inför mitt gästande i morgondagens tisdagspub med Massivt. Det kommer som sagt att vara tjejtema och jag ska prata lite om saker som tjejer gör (som killar kanske inte visste om!). Dessutom blir det tävling, andra gäster och massa bra musik. Så missa inte det!

2 comments:

  1. Åh jag vill så lyssna ikväll! Kan man höra i efterhand eller måste man lyssna live? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag ska ta reda på det! Lägger upp en länk på bloggen sen om det går att lyssna i efterhand :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!