1 Karolinas Kaos: En Anistonfrilla, tack!

Monday, April 21, 2014

En Anistonfrilla, tack!

Meningen som jag kan tänka mig att får alla frissor att sucka högt för sig själva. Men hon har faktiskt kanske det snyggaste håret på den här planeten. Alltid perfekt! Jag ska alltså till frissan imorgon och sitter som vanligt och googlar febrilt dagen före.


Jag skulle vilja satsa på lite askigare/kallare toner den här gången, som mittenbilden. Jag har tydligen lite röda pigment, så mitt hår har ganska lätt för att bli gult, men lite silvrigare slingor kanske skulle kuna lösa det problemet. Och så är jag helt förälskad i den här längden på håret just nu, men vet ändå inte om jag vågar. Det växer ju ut igen förstås, så hela världen är det inte. Men sen till det största problemet: ser ni hur Anistons hår bara faller sådär perfekt? Inte i ögonen på henne, utan på sidorna av ansiktet, precis sådär som det ska vara. Detta TROTS att hon har sidbena. 

Nå, det här är min vardag. Hår i ögonen hela tiden.

Jag har försökt lösa det här problemet med hårspray, tupering, att flytta benan... Men det går inte. Jag skulle inte vilja sätta håret bakom öronen heller, men det blir ofta att jag är tvungen. Jag måste försöka diskutera med min frissa imorgon och se om hon har några tips, för jag blir tokig snart! Varför kan jag inte bara passa med mittbena?!

I och för sig kanske Aniston har några fler stylister som springer runt henne och fixar hennes hår än vad jag har...

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!