1 Karolinas Kaos: Doften av kanelbullar...

Monday, April 14, 2014

Doften av kanelbullar...

...är ju nästan bättre än själva smaken. Eller så är det mina cooking skills det är fel på, jag vet inte.

Bakade alltså kanelbullar igår, eller kanel/vaniljbullar egentligen. Mina första kanelbullar någonsin faktiskt. Jag bakar annars inte ofta, tycker inte speciellt mycket om just gutta (vad är korrekt ord för det?), men igår blev jag så sjukt sugen att jag var tvungen helt enkelt.


Resultatet då? Jodå, är riktigt nöjd med tanke på att det var första gången! Slänger upp receptet senare idag. Eller imorgon.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!