1 Karolinas Kaos: Deadlines, deadlines everywhere.

Wednesday, April 23, 2014

Deadlines, deadlines everywhere.

Har varit i skolan från kl. 10 ända fram tills nu. Puh! Men har fått checka av ännu en deadline åtminstone, skönt det. Nu är det bara sisådär åtta stycken kvar då.

Nå moro ja står nu ba här o tar selfies på WC.

Imorgon har vi äntligen vår bandtent (alltså, det är inget jag ser fram emot direkt, jag vill bara få det undanstökat) och sen är jag ledig i tio dagar, så där på schemat iaf. Men som sagt så har jag ändå tusen saker att göra.

Bland annat borde jag gå in till stan idag på klänningsjakt - ska nämligen på ännu ett bröllop nu på lördag! Tänkte hela tiden att det är länge tills dess, men nej nu står jag då här utan klänning. Härligt. Nåja, nu ska jag traska iväg hem och laga lite mat. HEJ!

4 comments:

  1. Faktiskt jättefint hår!

    ReplyDelete
  2. du passar jättebra i din nya frisyr!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!