1 Karolinas Kaos: Dagens bekännelse

Saturday, April 5, 2014

Dagens bekännelse

Dagens bekännelse: jag är pedantisk när det kommer till stav- och syftningsfel, så ibland läser jag igenom gamla blogginlägg och rättar fel om jag hittar några. Helt som att någon skulle läsa mina gamla inlägg haha... Men jag kan inte låta bli, det bara kliar i fingrarna om jag försöker låta det vara. Nå, det tyder väl att jag är på rätt utbildning åtminstone.


Sitter just nu i bussen påväg till Jakobstad, kör i skrivande stund förbi Nykarleby. Har ingen dator med mig så vi hörs imorgon när jag är tillbaka i Vasa!

2 comments:

  1. Känner igen det där 'beroendet' haha! :D

    ReplyDelete
  2. Haha tur att ja int e enda ;)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!