1 Karolinas Kaos: Pampas 2014 over and out

Saturday, March 29, 2014

Pampas 2014 over and out

Det har varit lite glesare uppdatering här p.g.a. pampasveckan - men nu har jag festat färdigt för den här gången, så snart är jag nog back on track här igen. I torsdags var det sitz på Leipätehdas och igår var det som alla vet Pampas nationaldag. Idag var det ju Silliz och så har väl folk hållit på på Ollis hela dagen, men njeh, jag kände att jag hade fått kvoten fylld för i år, så nu sitter vi hemma och äter svettig bakismat och tittar på fotboll.

Här kommer lite bilder från veckan som får tala för sig själva!

Janne har talat.

En likör på alko. Vi köpte inte.

Påväg till sitzen i torsdags. Vädret har varit så underbart hela veckan!

Lite hankeiter som luktade skit...

Nationaldagen! Pauszumba på gång.

Man kunde gå runt i t-shirt, helt sjukt! 
Förra året höll man på att frysa ihjäl under samma dag.


LET ME TAKE A #SELFIE



Angelicas video!

Efter en vecka av mikropizzor och snabbmat (samt lite öl...) känner jag att jag ska leva på typ grönsaker och frukt i en månad framåt. Nå nej, men min mage kniper och är så svälld av all skitmat att jag kunde lura vem som helst att det är en mini-C på väg. Men det är det inte. Det är bara min lilla pampasmage. Haha. Nåja men hörni, tack och förlåt för i år!

2 comments:

  1. Gaaaaah!! Blir så lessen att vi int hann träffas ens en sekund :( hoppas ni had kul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktiskt svagt av oss! Nästa gång!! Vi hade skitkul, hoppas ni också had :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!