1 Karolinas Kaos: Paket på posten!

Saturday, March 1, 2014

Paket på posten!

Igår hämtade jag ut ett paket jag väntat ivrigt på! Jag har en gång tidigare beställt från lyko.se och jag måste säga att jag är så otroligt nöjd. Jag har aldrig varit med om så engagerad och trevlig kundtjänst (de har både mail, telefon & chat där man får svar inom ett par minuter). Efter att själv ha jobbat med kundtjänst vet jag hur jobbigt det kan vara ibland och därför är en positiv, glad och SNABB kundtjänst något jag värdesätter högt.

Nu skulle man kunna tro att det här är ett betalt reklaminlägg, men det är det inte. 
Jag är bara typ världens lyckligaste kund!

Depend Gellack: Classic red | Macadamia leave-in conditioner | Olivia - ekologisk nagelolja | Biosilk shampo & balsam | Dermalogica & Olay ansiktskrämer | Isadora blush bronzer | Forever White tandblekningspenna | Hot Makeup nagellack | Bangstyle shampo & balsam


Dessa fick jag som gratis prover.

Förutom gellacket, Macadamia-hårvården och nageloljan köpte en "goodiebag med fem random skönhetsprodukter", det var som på julafton att öppna det haha. Och jag är riktigt nöjd över vad jag fick, förutom det lila nagellacket kanske... Men det kostade ju nästan inget så! Dessutom fick jag ett "personligt" erbjudande på tandblekningen och fick köpa det för en fjärdedel av ursprungspriset. Helt otroligt! Ska bli spännande att se om det funkar.

Mina naglar just nu! Har använt mig av Depend Gellack Neon Pink G034 och glitter.
Färgen och glittret är sååå mycket finare på riktigt, svårt att fånga det. Men nåja!

1 comment:

  1. Super snyggt nagellack! Älskar lila. :) Gillar alla de där produkterna men jag använder Stellawhites tandblekningspenna hellre. Tycker den är bättre. :) // Michelle

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!