1 Karolinas Kaos: My baby shot me down

Tuesday, March 18, 2014

My baby shot me down



Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag älskar eller hatar den här låten. Egentligen är det ju mord på en tidlös klassiker (Nancy Sinatra - Bang Bang, för den oallmänbildade). Jag gillar Nancy-delen och jag gillar dunkdunk-delen, men i samma låt...? Mjeh. Men jag önskar att de två stilarna hade mixats ihop lite mer, för det är som att den byter genre varje minut. Så, tja... Vad ska man göra på dansgolvet under de lugna minuterna?

2 comments:

  1. nemen tack!! har hört denhär låten ungefär 20gånger i biln å sökt ett den i typ 2 veckor och nu äntligen! tack!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varsågod, vad bra att jag kunde vara till hjälp :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!