1 Karolinas Kaos: Mia min Mia

Tuesday, March 11, 2014

Mia min Mia

Mia Skäringer har börjat blogga igen! Ni hittar hennes blogg här

Så ärlig, öppen, rakt på sak... Helt underbar!


Hennes nyaste debattartikel Det sista vi behöver är ännu ett diettips hittar ni här. Den har fått massor med feedback, positiv som negativ. Blivit anklagad för att vara köpt, blivit kritiserad för att uppmuntra till ohälsosam livsstil och fan och hans moster. Nå, hon svarar på detta i ett inlägg:

"Min krönika i Aftonbladet var min egen. Inte köpt av någon. Men nu jävlar är det liv i hälsolådan. Där ser man va laddat det är. Dieterna har ersatt religionerna. Och hur i hela friden kan jag uttala mig om Lchf när jag vet så lite. Det var hemskt gjort. Jag borde läst bibeln lite mer ordentligt. Jag utgick från min egen lilla rangliga konstruktion. När jag har provat Lchf och Gi så har jag konsumerat mycket mera fett, mejeri och kött. Och bacon och ägg frukostarna gjorde mig sjuk. Och såklart gjorde jag väl fel. För jag är ju fortfarande inte smal, efter .. tja vad ska vi säga.. när började jag banta..elva års åldern. 11- 37.. 26 års bantande. Det är något att se tillbaka på när ålderdomens höst kommer: jävlar va bra jag var på att banta."


Alltså... Jag ÄLSKAR henne.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!