1 Karolinas Kaos: Mars 2014

Monday, March 31, 2014

Mars 2014

Mars lider mot sitt slut och eftersom det varit en så bra månad tänkte jag sammanfatta den i ett inlägg!

  • Vi firade fastlaskiainen!



  • Våren kom till Vasa. Och for. Och kom tillbaka. Idag har det faktiskt snöat lite igen (alltså suck...), men jag låtsas som att det regnar. Hehe, förstår ni. Som att det regnar...



  • Jag började skriva för Massivt. Riktigt roligt att ha lite annat än bara skolan på gång också!
  • Det var pampas. Men det har ni fått läsa tillräckligt om, så här är en sista bild bara.


Lite klasslärare utanför Ollis.

  • Det här inlägget blir mitt 71:a inlägg för den här månaden, det är nog rekord tror jag. Har inte strävat efter att skriva mer än vanligt eller så, men har bara haft så ovanligt mycket att skriva om. Är så glad för all respons också!
  • Det har gått riktigt bra i skolan, är i princip nöjd med alla mina vitsord hittills!

Det lönar sig att plugga lite!


  • Har varit på ett par roliga sitzar!



  • Överlag har allt bara rullat på tycker jag. Livet är skönt. Tänk att jag har sån tur att jag kan säga så. Jag är rätt lycklig skulle jag vilja påstå. Peppar peppar anti-jinx. Nej, jag är inte det minsta vidskeplig...

Nu hoppas vi att april blir lika bra och ännu bättre!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!