1 Karolinas Kaos: LIKSOM

Saturday, March 22, 2014

LIKSOM

Herregud, jag ctrl+F:ade min blogg nyss och sökte på "liksom". Tänker inte ens berätta för er hur många träffar jag fick (jag har redan varit inne och redigerat och raderat det mesta, så ni behöver inte testa hehe...). Fullt medveten om att jag använder det ordet för mycket, men det är liksom så jäkla bra som utfyllnadsord ibland. Eller hela tiden. Haha.


Måste nästan be om ursäkt ifall någon irriterat sig på det, vet hur störande det kan vara när nån använder ett ord för mycket. Hatar själv när folk använder underbart för ofta. Vilken hycklare jag är.

2 comments:

  1. Haha! Du är liksom allt för bra ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa ja jag e ju liksom de!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!