1 Karolinas Kaos: F R Å G E S T U N D

Friday, March 21, 2014

F R Å G E S T U N D

Är skitglad att se att statistiken höjts massor här på bloggen den senaste tiden. Har kommit in i nån slags bloggflow, har plötsligt en massa saker jag vill skriva om - och uppenbarligen vill några läsa också. Och det känns förstås bra. Mitt inlägg på Massivt blev delat 80 gånger (smygskryt... eller nej, helt öppet skryt egentligen hehe) och det är ju sjukt smickrande. Och kul att folk engagerar sig!

Mars 2010

Har tänkt ordna en frågestund en längre tid, men helt enkelt inte vågat. För att det är lite pinigt. För det första är det som att jag tror något om mig själv, ja det får man ju inte göra. Sen är det förstås ännu pinigare om inga frågor trillar in. Men nu bestämde jag mig att "ta risken" helt enkelt. För att det vore intressant att höra vad ni undrar över, eller vad ni vill läsa mer om, eller ja, vad som helst. Feedback och kommentarer är ju det som får en att orka fortsätta skriva.

Dessutom älskar jag såna där blogglistor, och har man en massa (eller åtminstone några...) frågor att svara på så blir det ju lite som en sån. Så varsågoda, kör! Om ni vill. Haha, vad ödmjuk och blyg jag är plötsligt - det klär mig inte.

SÅ FRÅG FÖR FAN - JAG VET ATT NI UNDRAR, är vad jag menade.

9 comments:

  1. Var vill du/ni bo då ni bli stoor och ska settle down? Framtidsplaner? :)

    ReplyDelete
  2. Vilka finlandsvenska bloggar läser du? :)

    ReplyDelete
  3. Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?

    ReplyDelete
  4. Vill du gifta dig? När hur var osv i sånna fall? Samma fråga gällande barn?

    ReplyDelete
  5. Kan du berätta lite om dina närmaste vänner och din pojkvän? :) Dom syns så sällan här i bloggen

    Vilka anser du att e dina bästa & sämsta egenskaper?

    Tror du att du ha hitta rätt yrke att studera till?

    ReplyDelete
  6. Kan int du visa lite bilder av er lägenhet? :)

    ReplyDelete
  7. Saknar du sthlm något? (Själv skulle jag bli glad att slippa skiten^^)

    ReplyDelete
  8. Vad är din favorit rätt?
    Vilket är ditt favorit band/din favorit artist?
    Har du och din pojkvän någon "egen låt"? Isf vilken?
    Om du skulle vinna 1 miljon, vad skulle du göra med pengarna då?
    Om fick välja ett annat namn till dig, vad skulle du då vilja heta?
    Ett dröm resemål, vart skulle det vara och med vem skulle du åka?
    Vilket är ditt favorit sällskapsspel?
    Vilken är den bästa sitzen du varit på? *blink blink* ;)
    Vilket är ditt favorit klädmärke?
    Vad är ditt favorit djur?
    Om du skulle få vilken bil om helst, vilken skulle det vara då?
    Vilken är din favorit blogg?
    Vilken är den tråkigaste filmen du någonsin sett?
    Vilken är din favorit serie?
    Vad har du för favorit drink?
    Om du skulle få gå på date med en kändis, vem skulle det vara (kan även vara nån som dött)?
    Vad är ditt drömyrke?
    Vilken är din favorit sport?
    Vilken är din favorit timme på gymmet?
    Vem är din favorit skådis?
    Vem är din idol?
    Vart skulle du helst vilja flytta?
    Vem är din favorit superhjälte, varför?
    Katt eller hund?
    Gris eller ko?
    Mac eller Asus?
    Film eller bok?
    Chips eller godis?
    Coca-cola eller pepsi?
    Vår eller Höst?
    Tåg eller Flyg?
    Idol eller Let's dance?
    Hav eller sjö?

    Där får du nå att bita i K!
    Love from M&J ;)

    ReplyDelete
  9. Vad är det som står dig närmast hjärtat? Som du riktit brinner för? :) vad är det som inte intresserar dig överhuvudtaget? :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!