1 Karolinas Kaos: 120314

Wednesday, March 12, 2014

120314

Hej och hå! Dagens schema ser ut på följande sätt: 

10:15 Bildkonst (typ mitt favoritämne just nu tack vare den härliga läraren)
11:45 Lunch (är redan hungrig...)
12:15 Eventuell föreläsning...

Efter skolan borde jag hinna en sväng via Adam & Ewa och fixa upp på loppisbordet och sen klockan 18:00 ska vi se Askungen vid Wasa Teater! Ska bli riktigt kul! Älskar den här kursen, skolan bjussar på en massa intressanta studiebesök. 


Har på mig en av mina favorittröjor. Från Noolan, fick i present av svärmor <3


Ha en fin onsdag så hörs vi ikväll!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!