1 Karolinas Kaos: 030314

Monday, March 3, 2014

030314

Har av okänd orsak inte ägt en svart handväska på länge. Ville ha en stabil, stor, snygg väska.

Det fick bli den här snyggingen. Det ryms vad som helst i den!

Har heller inte ägt ett par vardagsskor med lågt skaft och låg klack. Det har varit antingen tygskor eller boots, eller så högklackat. Och till min lycka hittade jag också det i Kokkola!

Blev jag så himla glad, precis den modellen jag sökt!

Nu är det dags för studier, heja heja!

(Ångest: Jag måste hinna sy fast R O L I N A på halaren förrän imorgon också. 
K & A sitter alltså redan på plats hehe...)

1 comment:

  1. Hej, jag tycker att väskan var jättefin! Var har du köpt den?

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!