1 Karolinas Kaos: Vem är ni?!

Saturday, February 22, 2014

Vem är ni?!

Okej, jag brukar ju skoja om att jag har tre läsare, men jag ser ju faktiskt på statistiken att ni är några fler än så hehe. Men jag har absolut ingen aning om vem ni är, eftersom jag är inte ens är säker på om mamma orkar titta in här liksom. Så nu frågar jag av ren nyfikenhet: Vem är ni? Varifrån kommer ni? Varför läser ni? Läser ni ens haha? Släng en liten kommentar bara, det tar 10 sekunder!


Ni behöver ju inte skriva ut namn och grejer om ni inte vill, men typ "Tjej, Jakobstad, 20 år". Det skulle betyda jättejättemycket om ni orkade göra det! Om ingen kommenterar är det liksom lika bra att jag lägger ner bloggen haha, och det vill väl ingen (eller?)!!

Zup? 

10 comments:

  1. Tjej, 22år, Vasa. Tycker du har en bra blogg, skriver på ett sätt som gör att läsaren fastnar och man vill läsa mer och mer! :) det är intressant att läsa om dina åsikter kring saker och ting. Fortsätt skriva och leverera texter! :D

    ReplyDelete
  2. Hehe elin e jag o ja läser nog

    ReplyDelete
  3. Tjej, Vasa, 22 år. Tycker du har bra åsikter när du skriver om saker och ting! :)

    ReplyDelete
  4. Heej, Emmi från Vasa! Gillar din blogg, fortsätt i samma stil :)

    ReplyDelete
  5. Jag läser alltför många bloggar och brukar därmed ibland hamna på din blogg om den är länkad någonstans. Men du verkar ha vettiga åsikter som är intressanta att ta del av :)

    ReplyDelete
  6. Tjej, 21, Vasa. (hittade din blogg av en slump när jag googlade ett resemål jag skulle besöka, du hade varit där ett år tidigare och efter det började jag följa dig) du har bra åsikter och roligt att läsa :) känner inte dig dock.

    ReplyDelete
  7. Du har så fin blogg Karro! En av de intressantaste bloggarna jag följer, skriver så mycket bra! Gillar så att du vågar vara ärlig och går utanför ramarna.

    ReplyDelete
  8. Tjej 20 år (Jakobstad) som följt dej en längre tid :) alltid gillat din blogg och din humor! Fortsätt så :)

    ReplyDelete
  9. Hejhej, Fanny här, men berhövs kanske inte nämnas. You know who I am... ;)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!