1 Karolinas Kaos: Tack för idag, slut för idag

Thursday, February 27, 2014

Tack för idag, slut för idag

Oj, vilken lång dag. Har jobbat, handlat, hälsat på morföräldrarna, sedan svärföräldrarna, jag har packat (far tillbaka till Vasa imorgon) och sen har jag grävt i mina skåp - sorterat och bestämt vad som ska säljas på loppis och vad som ska slängas. Nu borde jag duscha och dessutom plugga lite. Kommer att sova gott inatt åtminstone!

Är för övrigt jätteglad över responsen jag fått på bloggen, på FB och privat gällande föregående inlägg. Kul att folk engagerar sig! Ellen skrev världens bästa in-your-face-inlägg idag om samma ämne också - läsvärt.


Pride-inlägget hamnar på en ståtlig andra plats i de-mest-uppmärksammade-inläggen-listan (som uppdateras per automatik). Vackert så! 


Puss, godnatt och tack för idag!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!