1 Karolinas Kaos: Lockar utan locktång

Wednesday, February 26, 2014

Lockar utan locktång

Jag hittade det här på pinterest för nån dag sen och igår bestämde jag mig att testa det. Jag använder plattång, locktång och hårfön allt för ofta. Så det här verkade som ett bra tips om man vill undvika att slita sönder håret!


Så jag tvättade håret igårkväll, lät det självtorka en stund och gjorde som på exemplet ovan. Här är resultatet:


Jag är riktigt nöjd faktiskt! Efter en hel dag på jobbet är håret fortfarande superlockigt. Håret var dessutom fortfarande fuktigt när jag steg upp imorse, så om jag hade låtit det vara ännu längre hade lockarna säkert blivit ännu bättre. Detta ska jag absolut börja göra!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!