1 Karolinas Kaos: Vad händer?

Friday, January 3, 2014

Vad händer?

Vad händer år 2014?
Googla ditt namn, t.ex. "Lisa får" (kom ihåg citattecknen) 
och skriv de tre första träffarna.


"Karolina får förverkliga sin dröm!"

"Karolina får lämna Idol!"
  
"Karolina får ryttarstipendium!"


Ojoj, det låter ju spännande! Föga förvånande att jag får lämna Idol, men angående stipendiet så har jag suttit på en häst en gång i mitt liv, kan tillägga att jag var livrädd, så det där låter ju inte så trovärdigt...


Det blir ingen Idol av mig, trots att man en gång i tiden var en rockstar... (2005!)

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!