1 Karolinas Kaos: The Wolf of Wall Street

Saturday, January 11, 2014

The Wolf of Wall Street

Såg The Wolf of Wall Street på bio igår. Det är den absolut bästa filmen jag sett på länge. Före bion läste jag lite vad den handlade om, såg att den var 3h lång och förberedde mig mentalt på en lite halvtråkig dramafilm. Men TJI fick jag. Jag skrattade så jag grät och var underhållen från första till sista minuten.


Jag hittade ingen trailer som verkligen gör filmen rättvisa, men här är ett litet smakprov åtminstone.


Höll stundvis på att skratta ihjäl mig i biosalongen, inte konstigt att filmen fått hela 8,7 på imdb.
gå och se den. NU! 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!