1 Karolinas Kaos: Pour it up

Thursday, January 23, 2014

Pour it up

När jag först hörde Rihannas Pour it up reagerade jag inte desto mera på den, sen kom jag på mig själv med att gå och nynna på den och nu när jag har lyssnat lite mer på den kan jag inte sluta.

Och så såg jag videon. 
(Jag skulle kanske inte rekommendera att klicka på play om du sitter på jobbet eller i skolan...)
Eller har alla förutom jag sett den redan?


Jag vet inte varför, men jag liksom älskar den här videon. Det är nåt med den. Tusen gånger bättre än 50 cents musik(porr)videon, trots att principen är den samma - pengar och nakna brudar. Rihanna är nog den enda som kommer undan med sånt här. 

Sen att jag kanske inte skulle vilja att en dotter skulle se det här och ta mall är en annan femma.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!