1 Karolinas Kaos: Moriskaffi

Thursday, January 16, 2014

Moriskaffi

Idag är jag ledig och imorgon har jag tent, så det är ju perfekt. Sitter och dricker mitt "morgon"kaffe nu och sen ska jag sätta igång och plugga duktigt. Vill verkligen ha bra i den här tenten och känner mig taggad, så det ska nog gå bra! Peppar peppar. 


Pentiks caramelkaffe är så otroligt gott att blanda med vanligt kaffe! På fyra koppar sätter jag tre skopor vanligt kaffe och en skopa av caramelkaffet. Fick bl.a. detta i julklapp av killen, han hade tydligen lyssnat när jag jamsat om hur gott det är... Tänkte ladda upp lite bilder på andra presenter (lite sent, jag vet) om jag hinner idag!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!