1 Karolinas Kaos: Julklappar 2013 (aningen försenat inlägg)

Thursday, January 16, 2014

Julklappar 2013 (aningen försenat inlägg)

Här kommer det nu äntligen, det länge utlovade inlägget: en liten lista på julklapparna jag fick 2013, hipp hurra!

En goodiebag med bl.a. lösögonfransar+lim, fickspegel med lampa, eyeliner, ögonskugga, ansiktsmask...

...och de här sminkborstarna, behövde verkligen ett sånt här kit! Tack syster för det <3

En Remington-locktång av C, precis den modell jag ville ha!


Av farsan fick jag en Polar pulsklocka! Är så roligt och motiverande att föra lite statistik på gymmet!

Av svärföräldrarna fick jag två muggar till min Iittala ugglemuggsamling.

Läderhandskar av mamma. Mina förra hade gått sönder och var dessutom inte så tighta som jag ville ha dem, men dessa sitter som ett smäck!

Kokbok, av C's bror och respektive!

Påslakanset! Har jag sagt att jag älskar lakan? Av Cs föräldrar.

Cheap Monday sneakers, även dessa av pojkvännen. Gillar att de är lite stadigare än Converse, och HELvita (vet dock inte hur länge till hehe...)

Bl.a den här underbart stora och mjuka pläden fick vi av C's andra bror & respektive! 
(Tillsammans med ännu en goodiebag med roliga saker.)

Ett par böcker av mamma. Kinsella har jag inte hunnit läsa ännu, men har börjat på Skäringers Avig Maria och kan bara än en gång konstatera att jag älskar henne. 

Av mommo fick jag dessa underbara pippisockor samt ett sewing kit, hon är så söt!!

Förutom allt detta fick jag dessutom smycken, pengar, en till goodiebag, ja allt möjligt. Jag blev riktigt bortskämd i år måste jag säga. Av C fick jag dessutom underkläder, jag älskar ju underkläder. Jag avskyr annars att shoppa men underkläder kan jag liksom inte sluta köpa. Jag fick verkligen allt jag önskade mig i år. Så tack till alla nära och kära för det.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!