1 Karolinas Kaos: En onsdag i bilder

Wednesday, January 29, 2014

En onsdag i bilder

Idag hade jag en lektion i skolan. Gjorde konstverk. Här är resultatet.


Nästa Picasso i farten.

Efter skolan (slutade 10:00 hehe) for jag direkt hem och tänkte "Ah, jag behöver inte göra ett skit idag. Skönt." Men så fick jag ryck och städade hela lägenheten. Inte liksom, plockade upp lite skräp, nej jag plockade, dammsög, skurade, torkade damm, sorterade, tvättade och hängde kläder... Vet inte varifrån den energiboosten kom. Men skönt!

Har dessutom hunnit handla idag, köpte bl.a. en till gardin till sovrummet eftersom vi upptäckt att grannarna har insyn rakt in hehe, kul. Inte för att man måste springa runt som Gud skapade en hela tiden, men man vill väl åtminstone ha alternativet.

 Fönstret, numera utan insyn.

När jag kom hem slängde jag ihop en måltid med wienerschitzel och vitlökspotatis. Hehe, nej det var inte sant. Jag hämtade kebab på vägen hem. För jag orkade inte laga mat. Och gott var det. 

Igår däremot lagade Challe det tidigare nämnda - mycket gott!!

Kanske orkar iväg till gymmet ikväll också, eller har jag varit tillräckligt duktig idag redan...? Får se! Ha en trevlig onsdagskväll, pusshejjjjjjj.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!