1 Karolinas Kaos: You know what really grinds my gears?

Monday, December 16, 2013

You know what really grinds my gears?

Folk som pratar på bio. De är de värsta av människor.

När jag såg Hobbit 2 i torsdags (som för övrigt var suverän, gå och se den direkt om du inte redan gjort det!!) satt det några P12:or snett framför oss i salongen och de pratade sig igenom hela filmen. Pratade, inte viskade. Och ja, genom hela filmen.

De sprang av och an på toaletten, de skrek och skrattade åt varann, de fnissade och vinkade åt folk som satt längre bak i salongen - det fanns liksom inget slut på det. De hade t.o.m. tagit av sig 3D-glasögonen för att sitta och prata högljutt med varandra. Som tur överröstade filmens ljudeffekter dem för det mesta, men jag höll på att flippa ur.

Hade jag suttit närmare dem hade jag sagt till, men då hade de väl blivit så provocerade att de bara hade talat ännu högre...

Varför går man på bio om man inte ens tänker titta på filmen? STANNA HEMMA DÅ ISTÄLLET OCH SLUTA FÖRSTÖRA FÖR ANDRA. Förstår inte hur man kan vara så utan folkvett.


Oj, vilken surkärring jag låter som nu, men folk som pratar i biosalongen - jag avskyr dem.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!