1 Karolinas Kaos: På min önskelista 2013

Sunday, December 8, 2013

På min önskelista 2013

Om nån känner att den har för mycket pengar och för få personer att ge julklappar åt så ska ni här få min önskelista i år!!

Kära tomten (och alla andra), jag önskar mig...

1. En pulsklocka. Nu när jag börjat träna mer regelbundet, skriva ner min träning och hålla lite mer koll känns en pulsklocka nästan som ett måste!

T.ex. den här söta klockan från Gigantti!


2. Lakan! Jag älskar lakan. Nya lakan är så härligt!! Jag byter så ofta det bara är okej haha.

Lexington går bra ;)


3. Manchester United quilted jacket. Åhh den är ju så snygg att det gör ont!!



4. Inredning - lyktor, tavlor, prydnader, allt sånt mysigt som man inte kan ha för mycket av!


5. Hemma-manikyr-kit! För mig som studerande känns manikyr på salong inte som ett alternativ, så ett sånt här starter kit skulle vara perfekt! 

Denna från Depend.



Sen tar jag förstås emot skor, kläder, resor och sånt med öppna armar också...
Samtliga presenter kan skickas till min Vasa-adress. TACK! :)

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!