1 Karolinas Kaos: Nu är det jul här i vårt huuus

Monday, November 25, 2013

Nu är det jul här i vårt huuus

Har tagit in julen i lägenheten, ååh det är så mysigt! Alla som känner mig vet att jag är helt tokig i lyktor och ljus så jag älskar verkligen att få fylla hela lägenheten (mer än vanligt då...) med en massa mysprylar. Dessutom har det varit helt perfekt vinterväder här i Vasa de senaste dagarna - lite snö på marken, några grader minus och solsken! Jag skulle inte klaga en sekund om vintern var så här hela tiden - jag älskar tiden före jul fram till nyår.


Kan vi inte allihopa bara gå med på att ha fram lyktorna och ljusen fram till typ mars den här gången haha, så blir vintern efter nyår kanske inte riktigt lika bedrövlig som den brukar vara... 

2 comments:

  1. va mysigt!! o ja, vi kan nog gå med på det. fan va bra idé!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!