1 Karolinas Kaos: Helgen, fotboll, farsdag och sånt.

Sunday, November 10, 2013

Helgen, fotboll, farsdag och sånt.

Har haft en riktigt skön helg, älskar att jag är ledig fredagar, helgen blir så lång! Igår började jag dagen med gym och på kvällen stod Michu & Mangos inflyttningsfest på schemat. Riktigt kul att träffa folket från hemtrakterna igen, blir alltid lyckat. Gick ut vid midnatt, först till O'Malley's och sen vidare till Sky. Dansade och drack sangria fram till valomerkki - vet inte när jag senast skulle ha varit ute så länge. Men det blev en riktigt lyckad kväll med andra ord!


 Typ de enda bilderna från igår haha, jag måste börja fota mera.


Idag har jag, eller vi, inte uträttat ett skit, och oj vad skönt det är. I skrivande stund sitter vi och kollar matchen och har inga planer på att lämna soffan idag.



Jag orkade inte plocka av bordet före jag fotade, okej... 
Vi är människor, vi har stökigt ibland.



Ja och så är det ju farsdag idag, så jag ska passa på att också här på bloggen skicka en hälsning till mina hjältar pappa och moffa.

Jag och pappa i Puerto Banus sommaren 2011.

Jag och moffa på jaromatch i somars. Det var han som började ta med mig på fotbollsmatcher när jag var kanske sju år gammal, och sedan dess har intresset suttit i.

Gratulerar på farsdagen, jag älskar er!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!