1 Karolinas Kaos: Underbar söndag.

Sunday, November 3, 2013

Underbar söndag.

Vaknade vid 11, utvilad och pigg, fixade frukost och bara tog det lugnt hela "morgonen".  Testade på det här med att fota maten, vilket annars är lite emot mina principer, men varsågoda...



Vid tretiden träffade jag Suski vid WSC för att gå på ett 45-minuters BodyAttack-pass. Skönt, men hjälp vad tungt! Känns verkligen att jag inte har tränat cardio ordentligt på flera år. Men jag orkade ändå mycket bättre än jag hade förväntat mig. Vackert så. Nu har jag ätit, duschat, stretchat och allt det där - nu blir det kvällste och så småningom Solsidan. Och imorgon börjar jag 12:15, aaaaaaaah.

En gym selfie haha... Varför gör man sådär förresten - kollar på telefonen? 
Ser ju skitdumt ut när man börjar tänka på det haha.

1 comment:

  1. haha har aldrig tänkt på det men nu när du säger de... ser ut som att nån utomstående tagit en bild på er två när ni kollar på din telefon. haha, man har bara blivit så van med spegelfoton :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!